dissabte, 11 d’octubre del 2014

Bambarol.

Dilluns passat va ser el meu aniversari (els dos aneguets ja són aquí!) i per celebrar-ho el meu pare i la seva parella em van portar a un local a Barcelona, el Bambarol. Un restaurant el qual ells ja havien provat i que consideraven que havia d'estar a la meva llista. I, com quasi sempre, no es van equivocar.

La manera més senzilla de definir aquest petit restaurant, situat al carrer Santaló, que actualment està entre els primers 40 restaurants recomanats per Tripadvisor, arribant en algun moment a ser el primer, és: Bones tapes, bona presentació i un servei excel·lent.

Dos cuiners, Albert Ferrer i Ferran Maicas, els quals han treballat en alguns dels millors restaurants del món, han obert aquest modest restaurant inspirat en la cuina mediterrània i la cuina de les àvies.
Treballant amb productes de temporada i qualitat, ofereixen una carta de tapes i platets d'autor, amb preus força assequibles, entre els 4 i els 12 euros.
A més a més, a part de la carta, cada dia ofereixen una petita secció de "tapes del dia".

Et recomanen unes 2-3 tapes per persona, entre fredes i calentes.

Nosaltres, començant per les tapes fredes...

Vam demanar el salmó marinat amb alvocat i l'amanida russa amb bonítol. 
L'amanida era molt bona, amb un bon equilibri de sabors.
Pel que fa a la tapa de salmó marinat em va agradar força, amb uns bons talls, però potse l'amanit de l'alvocat no em va acabar d'agradar. També s'ha de dir que jo sóc molt especial i "tiquis-miquis" amb l'alvocat. Hauria d'entrar jo a al cuina a amanir-me'l.





Seguint amb les tapes calentes...

Vam demanar provar els dos tipus de croquetes que tenen a la carta: pernil ibèric i rostit
Les croquetes són de bones dimensions i molt cremoses, però crec que els falta força sabor, potencia... Una mica de "xispa".

Els ous trencats del dia, amb pernil i un petit rastre de xoriç i generós d'ou, fantàstics.

Seguint amb les "rabes" de pollastre amb salsa tàrtara.
Les "rabes" ben arrebossadetes. Tot i que jo buscaria un altre tipus d'arrebossat, per marcar una mica més la diferencia. Respecte a la salsa tàrtara, han trobat una bona manera de donar-li un toc diferent, afegint-li un punt de curry. Molt bona.

 Per últim vam demanar l'entrama amb bolets. El punt de la carn genial, però els bolets no em van acabar d'agradar, potser faria la salsa diferent o li trauria els bolets i la faria amb tximixurri.

De postres, un bon cheesecake, fet per ells. Boníssim!
El coulis de maduixa el vaig trobar perfecte, molt natural i amb molt sabor a maduixa, no com algunes marranades que et donen a alguns llocs...
Respecte al pastís de formatge, molt esponjós i cremós, tipu mousse. Molt recomanable.
L'única pega que hi vam trobar era la galeta, al ser en un plat pla, quan volies tallar la galeta amb la cullera aquesta et sortia disparada.



El servei excel·lent, simpàtic i molt atent, creant un molt bon ambient.
Una bona clara, espumosa i cremosa, i bona companyia.
A més a més, portàvem el gosset de la família (estàvem a la terrassa) i un dels cuiners, en Ferran, si no m'equivoco, va ser tant amable de portar-li una mica d'aigua.

Resumint, un local 100% recomanable si voleu anar a fer unes bones tapes de qualitat per Barcelona.

Web: http://bambarol.cat


Nosaltres tornarem segur.

Salut!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada